packning på gång

Kategori: Allmänt

Jag håller på att packa för fullt. Men jag har några problem så jag satte mig vid datorn lite. Jag förstår inte vilka papper jag ska ha med, vilka som ska vara i handbagaget osv, min resväska är nästan full pga kläder och skor, mamma kommer inte hem förän ikväll och kan hjälpa mig. Det är så komplicerat att resa ensam. När man åker på semester tar ju mamma eller pappa hand om allt viktigt. Det är väl ett steg i att växa upp, ta ansvar och klara sig själv. Men det är inte lätt!
 
 
 
Sen vill jag också rekomendera en hårborse jag köpte igår, det var Frida som sa att den var bra så jag chansade. Den heter Tangle Teezer, kanske hört talas om den? Jag köpte den på Kicks i Forumgallerian för 199kr, den finns billigare på nätet men kändes inte värt att söka runt. En hårborse för 199kr kanske känns överdrivet, men det är jättebra! Jag skojar inte, det gör inte ont, som det brukar när jag borsta håret och det går så lätt att borsta igenom utan att slita och dra. Den är liten och smidig att ta med sig och den har som ett skydd som gör att varken piggarna eller andra saker i väskan går sönder. Tummen upp!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: