Snart far jag igen

Kategori: Allmänt

Det har inte blivit mycket bloggande sen sommarlovet började. Sen jag kom hem från Prag för en vecka sen har jag tränat lite, träffat Frida och Louise, hälsat på farmor, varit med på lillebrors skolavslutning och varit i stockholm två nätter. Det blir inte så mycket tid och lust kvar till att blogga. På tisdag kväll åker jag till Malta, är borta i 3 veckor och hade inte tänkt blogga något då, så det blir väl som en paus under sommaren. Men ni kan förvänta er en massa uppdateringar när jag kommer hem, för då har jag nog massor att berätta!
 
Idag har jag börjat förbereda inför min språkresa, kanske lite i sista minuten tänker ni. Jag har allt under kontroll för tillfället, lite stressad över allt jag måste köpa och fixa imorgon. Men det ska nog gå bra. Kan inte fatta att imorgon är det imorgon jag ska åka. Helt sjukt ju. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: