Idrott i solen

Kategori: Allmänt

Varanan måndag har jag 3 timmar idrott på eftermiddagen. Eftersom att det var så varmt idag så skulle vi va ute och spela volleyboll. Vi gick till gränby och spelade på en plan där, det var otroligt varmt och jobbigt, sanden brände under fötterna och man fick solen i ögonen samtidigt som man svettades ihjäl. Ingen hade ju såklart med sig solkräm så jag brände mig ordentligt på axlarna. Inte så kul, bh-banden svider...  Jag hade iallafall ganska kul på idrotten för det låg en lekplats precis bervid volleyboll-planerna där det fanns en linbana och massa annat kul! Dit åker jag gärna igen :)
 
Jag kände däremot att jag inte hade rört tillräckligt på mig idag så när jag kom hem tog jag med lillebror ut på en springtur i skogen (annat hade varit fööör varmt). Ikväll blir det att måla naglarna och kolla på någon trevlig tv-serie.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: