Min helg

Kategori: Allmänt

Fredag:
Jag missade tåget med två minuter för att bussen var sen, inte så kul. Men jag kom fram till Sthlm runt nio och då gick vi runt lite på stan, jag fick fågelbajs på mig och vi beslöt oss för att åka hem till D. Vi kollade på film och sen somnade jag gott. 
 
Lördag:
Vaknade i Stockholm hos D, vi gick upp hyfsat tidigt och åkte till hans gym runt ett eller två. Jag hade inte med mig träningskläder till sthlm men de var jättegulliga och jag fick låna av hans familj. Köttade ben i två timmar, det känns nu! På kvällen åkte vi till Heron city, åt god mat, spelade biljard och sist såg vi på Fast and Furious 6. Det var jättetrevligt hela kvällen men jag var ganska trött när vi kom tillbaka hem. 
 
Söndag: 
Vaknade inte förrän 12, gick inte upp förrän 13.30. Jag sov väldigt djupt inatt, inte så konstigt med tankte på hur utmattad jag var igår kväll. Vi åt frukost/lunch och sen bara chillade vi hela dagen tills det var dags för mig att åka hem. Nu ska jag duscha och sedan förbereda mig lite inför imorgon då det är sista skolveckan innan sommarlov. Så skönt!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: