Fina Fagur

Kategori: Allmänt

Idag hade jag två lektioner. En 8.30 och en 12.30. Jag tyckte den första verkade onödig för jag är ändå klar med uppgiften så jag tog sovmorgon. Jag sov i nio timmar och ändå var jag trött när jag vaknade, sov lite halvdåligt för mina sår på fötterna gjorde så ont. Var liksom halvvaken och kände smärtan men visste inte vad jag skulle göra åt den. 
 
Åkte iallafall in till gymmet lite snabbt innan min svenskaredovisning som gick super! Efter de 45 minutrarna i skolan åkte jag hem igen, somnade på soffan och vaknade när mamma ringe och sa att hon var här för att hämta upp mig. Vi åkte till stallet och red lite. Hon övade lite dressyr mm. först sen skrittade vi en tur i skogen. Mysigt! Jag saknar verkligen att rida, ska nog börja hänga med till stallet lite oftare nu :)                                  
 
 
Här är jag och Fagur, han är sååå snäll och helt underbar att rida.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: