tjockis

Kategori: Allmänt

Nu är det sista fixat inför resan. Jag åkte in till stan till halv två-tiden, och träffade frida som höll mig sällskap och även hon köpte lite saker. Nu är det bara att packa som är kvar. Ska börja lite smått med det idag, liksom, det jag kan packa nu är ju skönt att ha klart så slipper jag stressa med allt imorgon, då vi dessutom ska få övernattningsgäster som är på genomresa. Mamma är dessutom bortrest med jobbet och kommer inte hem imorgon förän några timmar innan vi far till Arlanda. 
Just nu försöker jag bara att ta det lugnt, inte tänka för mycket och njuta av sista kvällen i sverige. En frusen vit choklad och hallon-cupcake slank ner också, det är mycket roligare att äta något när man vet att man själv har gjort de, så är det väl med allt.
 
Jag kom och tänka på en till sak. På Malta äter man mycket mat influerad från både Italien och Storbritannien. Kanske inte de länder som äter mest hälsosam mat direkt. Vi kommer inte ha någon egen fritid heller, vilket betyder att jag inte kommer kunna träna regelbundet. Jag kommer rulla hem! Jag kommer få panik för allt onyttigt, jag hoppas verkligen att min värdfamilj är någon sort häslofreak, så att jag tvingas äta nyttigt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: