Nytt grafikkort? eller vad det nu heter...?

Kategori: Allmänt

Någonting är fel med min dator. Allt ser helt konstigt och utdraget ut. Har kollat alla inställningar och sådant men allt är liksom som det ska... Kanske behöver ett nytt grafikort (som jag tror att det heter). Aja, får hoppas att det fixar sig :) 

Gick upp riktigt tidigt idag, typ 8. Åkte till gänby. Köpte ett par träningsbyxor(shorts). Åkte runt hela stan och sedan hem. Sen nu ikväll kom mammas sambos dotter och hennes pojkvän :) Dom ska va här i uppsala nu i påsk och bo med oss, trevligt trevligt! Jag hade tänk lägga upp massa bilder, eller inte såå många men typ 3. Men jag är så grymt trött så det får bli en annan gång, plus att min dator är som den är just nu... Så det får bli en jätte fin webb kamera bild på mig istället till detta underbart underhållande blogg inlägg :)
God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: