Grottmänniskor och surströmming

Kategori: Allmänt

Idag har varit en helt vanlig skoldag. Ömmmm vad mer ska jag säga? Hade tänkt anväda mitt gymkort för första gången idaag. Men Sophie hade inte köpt skor. Så jag åkte hem istället. Kom hem klockan 5 och nu har jag bara ätit och gjort två läxor. Ska göra lite te och kolla på svenska hollywoodfruar som jag missade igår :D
 
BTW igår var jag på middag hos mina kusiner, därav inget bloggande. Vi åt surströmming, jag tog en liten tugga och det var så fruktansvärt äckligt. Det smakar precis som det luktar. USCH. Jag fick äta korv istället.
 

Kultur & Ideéhistoria läxan var att rita en grottmålning, hmmm?
 
 <---- Kul att den blev så stor....
Det var den jag försökte lägga upp på Instagram tidigare idag om någon undrar varför jag la upp två svarta bilder :')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: