27 december 2012

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte hur man kan bli så trött när man sover så mycket. Jag går inte och lägger mig särskillt sent, ändå vaknar jag runt 12. Det gjorde jag idag med. Åt frukost vid ett, sen fixade jag mig och åkte in till stan för att träffa Lovisa och Jennifer! Fikade lite och fixade ny mobilladdare och hörlurar till telefonen. Båda jag hade var trasiga. Sen var jag tvungen att åka hem med pappa ganska snabbt igen för mina bussar vart inställda (som vanligt...). 
 
Nu på kvällen har jag fått ihop ännu en IKEA möbel. Lite tårar och arga ord får man räkna med, speciellt när man från början har lågt blodsocker, är väldigt trött och har träningsverk i hela kroppen. 
 
Nu ska jag sova, imorgon blir det plugg! Kul att plugga på jullovet? Har prov samma dag som vi börjar igen. Inte okej.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: