Åska och jordgubbar

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag i ett tält hemma hos Lovisa. Mys. Jag åkte hem ganska direkt och åt frukost, duschade och packade. Sen åkte jag till farmor och åt god lunch med lite andra släktingar och sen bar det av till mamma. Det har hänt ganska mycket idag så dagen har varit  rätt lång.
När vi satt ute och åt middag så började det regna, men vi satt ju under tak och det var varmt så vi gjorde ingenting annat än fortsatte att äta. Men sen började det åska så vi gick in. 15 minuter senare vräker regnet ner och blixtarna slog ner typ 3km ifrån oss. Har jag nämt att jag är rädd för åskan? Men vi satte oss i vardagsrummet och åt jordgubbar och glass :)
 
Nuuuu sitter jag i sängen, ska måla naglarna och kolla på film. Vet inte riktigt vilken det blir än. Meeen imorgon är första dagen på mitt sommarjobb!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: