She don't kiss the way I kiss,

Kategori: Allmänt

and she don't rock the way I rock,
She sure don't fuck the way I fuck.

Idag kändes allt hopplöst. Låg bara i sängen hela förmiddagen tills jag hittade ett svart nagellack som jag bröjade leka med. Slutade med fransk manikyr i svart. Lite spontant emo inspirerat, om det makes any sense at all. Sen bakade jag muffins, för jag ville det. Men orkade igentligen inte, men gjorde det ändå, mm... alltså jag är helt konstig idag, vet inte hur eller varför. Ska snart kolla på poppers pingviner. Den tycker jag är rolig.
Ooooccchhh jennifer och michaela har lyckats få mig att lyssna på Chris Crocker- Second to none. åh herre gud jag är besatt. Nu kan jag iallafall sjunga med dom istället för att sitta i ett hörn och skära mig med mina emo-naglar. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: