Valborg!

Kategori: Allmänt

God morgon! Gud vad trött jag är. Valborg var väldigt lyckad. Hade super kul och jätte mysigt med tjejerna först på stan. Vi började med att sitta i stadsparken men det vara lite halvtråkigt så vi begav oss till economicum där det var fullt ös haha. Sen satt vi där och hade det kul tills vi åkte hem till Jennifer, grillade och badade badtunna. Jag får inte glömma att jag blev skummattakerad av ca 5 älder killar på stationen. Dom kom från ingenstans (det var bara jag som inte såg dom...) och typ slängde skumm över mig från alla håll och lyfte upp mig och höll fast mig massa saker, jag vet inte vad...! så random hah!

Det kommer säkert massa bilder senare.


OBS jag har blivit laktosintolerant igen. (översättning: Jag tål inte mjölkproducter och sådana saker. KUL FÖR MIG.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: