jag är så fruktansvärt irriterad

Kategori: Allmänt

Jag är så fruktansvärt irriterad på alla killar därute. Allt som betyder något är utseendet. Jag vet att många killar säger "Jag är inte som alla andra, jag bryr mig inte bara om utsidan, det är insidan som räknas." Men i helvet heller, hur ofta ser man det i verkligheten? Det är alltid dom smala tjejerna med push-up och för tajta och korta kjolar som får uppmärksamhet. Då spelar det minsann ingen roll om man är hur dryg som hellst, för personligheten märker man ändå inte när man ligger med henne. Det är ju det killar vill, är man inte med på att ligga då är man ingenting att ha. Jag har fått nog av alla dom här ytliga lekarna vissa tjejer håller på med. Klär ut sig till nån jävla slampa för att få uppmärksamhet, vilket dom självklart får. Sen om man ser ut som en gris i ansiktet spelar det ingen roll. Huvudsaken är att man har stora bröst och en fin rumpa. Resten är värdelöst. Så alla ni som är precis som jag: Fula, äckliga, har dålig självkännsla och små bröst, ni kan ju redan nu bli lesbiska, för inga killar vill ha oss. 

Kommentarer

  • Jenn säger:

    Shut up baby, det är oftast killarna med kvalité som blir över för de är för smarta för att välja slampiga tjejer. Du är jättebra, smart, fin, rolig precis som du är! Önskar att du såg det, du strålar. Och vill du inte lyssna på det kan du ju iallafall trösta dig med att dina vänner älskar dig!!! :D:D:D:D:D:D:D <3<3<3

    2012-11-01 | 19:14:04
    Bloggadress: http://pillowfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här: