Då var det måndag igen då

Kategori: Allmänt

Har egentligen inte gjort något särskillt idag. Genomgång på psykologin och enskillt arbete (prata med kompisar) på samhällskunskapen.
 
Efter lunch hade vi idrott och då skulle vi göra ett livräddningsprov i vatten. Så vi åkte till Fyrishov och gjorde det. Det var hur kul som hellst att bada! Jag, Frida och Amanda gick till äventyrsbadet medans vi väntade på vår tur, så sen när vi skulle livrädda så var vi lite trötta... haha, smart! Jag, Frida och Isa belönade oss med en glass efteråt :)))
 
Meeen sen kommer det roliga, jag gick vilse! HAHA, vid fyrishov. Jag skulle till bussen på stora vägen och kännde inte igen mig åt något håll. Det slutade med att jag genade genom ett bostadsområde och hamnade vid thorbjörnstorg... lyckat!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: