Fredag

Kategori: Allmänt

 
Jag har haft så kul idag! Var tillbaka i skolan, äntligen! Hade bara två lektioner (och sovmorgon) så det var ganska chill :) Kan inte säga att jag gjorde särskillt mycket under de två lektionerna men det var jättekul att träffa mina vänner! 
 
Nu har jag iallafall kommit hem och ätit lunch, ska ta tag i allt skolarbete jag har missat osv. 
Det känns lite bittert att det redan är helg, eftersom att jag tycker det är sååå sjuukt tråkigt att vara ledig, jag är konstig jag vet. Men jag har en del saker att göra (bl.a. köpa bikini och short, sola, gymma, fixa jobb-blanketter osv.) och så har jag vissa saker jag måste göra (Kultur och idéhistoria arbete, historia arbete, engelska uppsats, samhällskunskaps frågepapper, människansk språk prov att plugga till osv.) Så min helg lär ju inte direkt bli tråkig ändå :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: