Hästflytt mm.

Kategori: Allmänt

Åh äntligen fredag! Den här veckan har gått snabbt, ändå har den varit lite småjobbig och det känns som att det jag gjorde i måndags var för två veckor sedan. Veckans höjdpunkt var ju såklart Justin ;) Och nu är det bara 12 dagar kvar till nästa konsert: One Direction! 
 
På fredagar har jag ju bara 3 lektioner och sedan slutar jag 12.15. Men idag hade jag utveckligsamtal 12.30 och ett prov på reststugan som jag missat förrut. Och den började inte förän 14.30... Så jag gick och gymmade lite snabbt där emellan.
 
Jag var inte hemma förän runt fem och halv sex kom mamma och hämtade mig, vi åkte till stallet och skulle hjälpa en kompis som skulle flytta sin häst. Det var jättemysigt och det gick hur bra som hellst! Han gick in i trailern direkt utan protester :) Skönt! 
 
Jag hade ingen smuts-jacka och inga stövlar hos pappa så mamma fick ta med det hon hittade... Hah!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: