Måndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit irriterad och bitter mest hela dagen. Det var kul att träna med Frida, vi båda var väldigt trötta redan från början, men jag tycker vi kämpade på bra! Innan jag åkte iväg till gymmet han jag plugga i nån timme, det ska jag fortsätta med nu ikväll. Det lär ju inte bli något skolarbete gjort imorgon då det är valborg och på onsdag är jag nog ganska trött. Tänk att det är maj på onsdag, helt sjukt vad tiden går fort!
 
Aa, så jag ska helt enkelt plugga nu. Men har ingen lust med det alls. Jag fastnar bara på facebook fast att det inte finns något nytt att se. Typ som ett tomt kylskåp, man går tillbaka hela tiden fast att man vet att det fortfarande är tomt. Haha, vilken bra referens!  Nu ska jag ta tag i mitt liv. eller något.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: