Torsdag

Kategori: Allmänt

 Idag åkte skinnjackan fram! Jag vet att alla andra har haft sina i några veckor redan, men jag har tyckt att de varit för kallt. Det har varit sååå varmt idag, när jag kom hem från stan satte jag mig på verandan och njöt av solen medans jag läste lite om Kalla kriget. 
 
När jag var inne i stan på förmiddagen tog jag bland annat bort mina stygn på ryggen, det gjorde ont! Typ som sprutor, och jag är ganska känslig för sådana.
 
På väg hem stannade jag och mamma till vid min fasters nyöppnade klädbutik på Thorbjörnstorg, det var jättefint och kul att se att det går så bra. Butiken heter Curvy Fashion och ligger som sagt på Thorbjörnstorg, mittemot ica och coop, där swedbank låg förrut. Väl värd att besöka om du är lite kurvig! De har alltså bara större storlekar, men snygga kläder! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: