träna träna träna träna träna

Kategori: Allmänt

Idag gick jag upp tjugo över åtta för att äta frukost osv innan jag kunde bege mig till gymmet. Där träffade jag Louise och Frida, så duktiga vi är! Hade redan innan sådan sjuk träningsverk i hela benen så det var ganska jobbigt. Men sååå skönt! Älskar att träna, det är livet. Seriöst, det är typ mitt liv. Har ju inget annat att göra, så varför inte satsa. 
 
(Nu kan man ju säga att det är vår. På väg in till stan såg jag massa barn cykla runt eller leka med sina sparkcyklar! Så underbart! Känner också att det är dags att sola snart, känner mig onödigt blek.)
 
Nu är jag väldigt trött och lagom hungrig, tycker pappa kan komma hem snart och laga mat. 
Jag är 100% osminkad, har halvblött hår och ser allmänt otrevlig ut, därav en störd bild. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: