Jobb

Kategori: Allmänt

För ni alla som inte vet redan så har jag skaffat mig ett extrajobb! Jag jobbar nämligen som hjälpledare för uppsalaflickorna. Det är flickor 7år+ som har gymnastik och jag är där två gånger i veckan. Lite extra pengar är aldrig fel, även om det inte är jätte mycket. Dessutom kommer jag ut ur mitt rum lite också, känns som att jag bara sitter i sängen och kollar på serier, eller pluggar, på all min fritid. Jag var i alla fall där ikväll för er som undrar. 
 
Lite om min dag, min sovmorgon ersattes av klassråd som började 8.30. Gymmade på idrotten så jag känner mig lite stel och trött i kroppen. Vi slutade 13.30 istället för 16.00 för min lärare tyckte vi skulle gå ut i solen istället.
Det här börjar likna en drömvecka! För imorgon och på fredag slutar jag engligt schema 13.00 och 12.15. Inga sena dagar denna vecka. Skööönt.
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: