Hemma

Kategori: Allmänt

Äntligen är det över. Operationen tog ca 1,5 timmar tror jag. Är inte helt säker, men jag var vaken hela tiden den här gången. Det var riktigt jobbigt. Jag fick en panikattack när jag såg bedövningssprutan. Fick svårt att andas, vilket gjorde att hela kroppen skakde. När det hade lugnant ner sig så fick jag klämma i mammas hand för att det var så obehagligt. Jag gillar verkligen inte bedövningssputor. Hela operationen var jobbig men det gick bra. Jag fick även två till panikattacker under operationen, önskar att jag kunde ha somnat så jag inte hörde vad dom höll på med. Jag är ganska känslig för såndana saker. Iallafall så var jag väldigt trött och hungrig efteråt. Så vi åkte och köpte en milkshake, det gjorde ont att äta men det var kallt och gott. Vi kom hem ca 19.00 och jag somnade direkt. Sov i 13 timmar, dvs till 8 imorse. Jag har fortfarande ont, kan inte äta och är lite trött i kroppen. Så jag stannade hemma. Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla på film. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: