2013-03-13

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag var ledig idag. Skulle endast ha haft en lektion idag och den läraren var snäll och ställde in den så att alla som bor långt borta skulle slippa ta sig till skolan för bara en lektion. Men att vara ledig betyder tydligen inte sovmorgon, jag vaknade av mig själv 05.33, men gick inte upp förän klockan 7. Åt frukost medans jag kollade på Pretty little liars och sedan duschade jag samt läste ut min engelskabok. (Den finns även som film: The perks of being a wallflower.) Rekomenderar boken, den var bra och lättläst. 
 
Runt 11 åkte jag in till Frida och där spelade vi in de sista scenerna till våran musikvideo! Det var iskallt men vi jobbade på bra. Sen jag kom hem har jag bara ätit och kollat på tredje avsnittet av Det hände här. Ska snart bege mig mot jobbet men inte riktigt än.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: