I skolan lite tidigt

Kategori: Allmänt

Jag har helt glömt bort att blogga de senaste två dagarna. Har inte haft något speciellt att skriva, och jag har varit sjukt trött. Jag tror det började i fredags när jag hade varit uppe på torsdagskvällen lite för länge och redigerat en musikvideo; sen dess har jag sovit väldigt dåligt och oregelbundet. 
 
Sitter iallafall i skolan nu helt ensam med min dator och väntar på att lite vänner ska komma. Vi börjar klockan 10 men jag bor ju på landet så jag får anpassa mig efter mina bussar. Ikväll blir det att jobba som hjälpledare och sedan hem och sova.  Förhoppningsvis har vi bara två lektioner idag och då hinner jag hem emallan!

Kommentarer

  • lolloboberg.blogg.se säger:

    Vad är du för hjälpledare? :)

    Svar: Jag är hjälpledare åt uppsalaflickorna i björklinge (gymnastik för tjejer 7år+) :)
    Maja

    2013-03-20 | 13:38:38
    Bloggadress: http://lolloboberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: