Jag har börjat motionera

Kategori: Allmänt

Guud vad tråkigt det är med påsklov, gör seriöst ingenting på dagarna. Hade tänkt åka till gymmet idag för det har gått hela två dagar utan någon träning alls, meeen det är ju röd dag idag, gymmet har stängt. Så istället invigde jag  min nya springskor och tog en löprunda, eller aa jag körde intervall, 7km är väldigt bra för att vara jag (som alldrig har motionerat i hela mitt liv). Nöjd med det, bara att hålla igång det när vardagen kommer tillbaka... 
 
Jag är ganska stolt över mig själv, för ett år sedan visste jag inte vad kondition var och muskler fanns bara i min vildaste fantasi. Nu tränar jag 4 dagar i veckan på gym och ska iallafall börja nu med löpträning. Bättre sent än aldrig. 
 
Det är inte meningen att man ska vara snygg när man tränar, punkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: