Lite shopping o så

Kategori: Allmänt

Go'kväll
 
Dagen har spenderats på Gränby centrum, Ikea, XXL sport och coop. Har köpt en kjol, en puder, springskor och en skrivbordsstol. Nu när jag har köpt en fin sommarkjol vill jag att våren ska komma! Så att sommaren sedan kan komma i sin tur. Det har ju varit plusgrader i några dagar, men hoppet försvann när det typ var snöstom när vi kom ut från Gränby. 
 
Jag är inte så bra på det är med att spara. Jag borde vara med i typ "lyxfällan". Jag köper saker hela tiden som jag  "typ behöver" men egentligen inte. Men överlever liksom utan det men det är så underbart att ha det. Jag sparade 500 kr från förra studiebidraget som jag fick för 3 dagar sen. Funderar redan på att ta tillbaka ca 100kr så att jag har råd med det nödvändiga jag har kvar att köpa denna månad. Jobbigt att studiebidraget är så lågt, i alla fall 200-300kr till borde införas. 
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: