Söndag

Kategori: Allmänt

Är väldigt trött idag, har inte kunnat sova mycket inatt, har haft så sjukt ont i ryggen jag inte kunde sova bekvämt. 
Har iallafall just kommit hem från att ha övningskört med pappa, det gick jättebra. Jag kan det här med att starta och krypköra nu, så jag fick börja lära mig att parkera och sedan backa ut och köra iväg. 
 
Jag fick en stor chokladkanin av mamma som hon köpte på båten igår, synd bara att jag inte äter godis! Ibland blir jag väldigt sugen när den bara står där och ser god ut, men suget av godis finns för det mesta inte längre, så länge man inte står bland godishyllorna och är dödshungrig. 
 
Resten av dagen kommer antagligen bestå av Pretty Little Liars, har snart kollat klart på andra säsongen! 
Är väldigt deprimerad över att nästa avsnitt av Hart of Dixie kommer 9/4. Man kan inte göra ett uppehåll mitt i en säsong, inte okej. 
 
Ser lagom fräsch ut såhär på söndagseftermiddagen.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: