Alnäs

Kategori: Allmänt

Idag har verkligen varit en lång dag. Började klockan nio med nationella prov i engelska. Jag förstod inte uppgiften men jag hoppas jag skrev något vettigt. Bra start på dagen!
Efter det, runt 11/11.30 så åkte vi till Alnäs för att ha sommarfriluftsdag. minifotboll, ruzzel, musikquiz och beach volley ball samt en staffet i slutet. Mitt lag kom typ sist tror jag, haha det ända vi vann var volley ball.
När jag var där kändes det jobbigt och jag frös lite. Men nu efteråt känns det som att jag har en kännsla som är att det har varit en bra dag. Så jag är nöjd. 
Vi slutade runt fyra, då tog jag mig till mammas jobb. Vi åkte runt i boland och letade efter studsmatta men hittade ingen som dög. Kom inte hem förrän strax före sex. Jag kommer sova gott ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: